About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Friday, February 11, 2011

dontevercallmelikethat

huhu..nx luahkan perasaan ckit..actually x suke tau bila the boys in my class especially wan asyraff calling me ''ya''shortform of MAYA..know why?bcoz panggilan tu sama mcm ''yunk''
oh..i hate hate it damn much..bukan nx perasan..cuma nanti mesti ad org ckp aq minah GEDIK..
Ya Allah!!!minx jauhla..x mooo..
n 2 one(WAN) two three..if u read dis...goodla..but if not..aiyaa!!!aq bape kali dah ckp kat ko stop calling me like that...or i will slap slap u..sampai ur muka is kemek!!!!!
and 1 more..ulalala~apa eek?aiyaa hilang sudah.
huh!!??nevamind la but plizz la...tau x kalau org len tau psl ni....mmg jadi gelaran la nanti..x pasal muka aku ni ada COP gara2 engkau!!!!!!!urghh~stress jgak psl tu...dahla KOYAA (bhs kelate hrp maklum)
hensem,dahla ad ulu lesung..urghh~!!mmg aq geram gila dgn dia nie..tapi x pela ..aku budak baik..hihi:)
setakat ni bisa dimaafin..

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.