About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Monday, January 23, 2012

Farewell Post

Assalamualaikkum.Nak citer sikit ni.Aku tak dapat sbp and aku sedih sangat.But no worries aku dah buat rayuan..teeheee.Cuma yg agak terkilan why MOE mengambil kebanyakannya pelajar lelaki?Why oh why?Kat sek aku most of the boys dapat but perempuan sorang je.The most luckiest girl...and she is my bestfriend forever.Siti Asmat Kamilah.

Congrats to her.Dia dapat KISAS uolsss jangan pandang milah sebelah mata hanya kerna dia pemain bola tampar.I know she deserves to get the KISAS's offer because she's brilliant especially in arab and english.Salute you friend !:} But I know dia still ragu-ragu nak pergi ke tak sebab yelah kalau kita pon sama kan.Memangla kita nak sangat gila-gila tapi bila dah dapat mesti keliru jugak.Plus sekolah aku ni tergolong di antara sek ygcemerlang so timbul jugak perasaan serba salah nak pilih yg mana satu.

But as a friend I push her to go.Kisas is everyone's dream including me...rugi kott kalau dia tolak tawaran ni.Tapi semuanya di tangan dia.Sek kat sini pon okey tapi kalau sek kat sana lagilah okey.Sebagai kawan gila ah kalau aku cakap aku tak sedih.Sure la wei aku sedih...hurm siap nangis bagai kott?herm...Aku dh kwn ngan dia 3 tahun since form 2 kami sekelas sampai la form 4 ni.

Time dia tweet ckp confused stress and MENANGIS hati aku sebak sebak tau tak?Izdihar lagila.....kawan time dari kecik lagi.Hurm malas ah tulis panjang2 aku tak tahu nak cakap apa.Cuma Semat mung buat keputusan yang terbaik.Jangan pernah sesali keputusan mung.Kami semua sokong mung.Takde niat nak ambak mung g tapi hurm kami ada sebab kami sendiri.Aku,Diha and lain2 akan doakan kejayaan mung mana2 pon mung g.

To umar,lemi,abah,nazhan,haikal,mejad,syarhe,zarif,wan,adib,apih,kimi,ikram,mirza and sape2 hop aku tak ingat nak sebut to all the best to all of you sama ada sep mung pindah ke tak..Jangan lupa aku yg penting.hihi.Bye

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.