About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Saturday, December 31, 2011

Happy New Year 2012

Hye peeps,First of all I was really stressed because TWITTER IS OVER CAPACITY.Arghh parking lot you twitter.Me is hate you tonight.I want to countdown this new year with all of my ppl.But twitter is really cruel tonight.



Comel sangat perangai dia.Kita malas ambik gamba paus gemuk sbb menyampah but this is freakin cool ;p




IT'S 2012 IN 10 MINUTES MORE.But actually every year was same to me.Nothing changed opss but this 2012 will be an awesome year to me and family.Why? haha just wait and see.muahaha




MY ROUTINE THIS YEARS AND BEFORE AND AFTER THIS !

But maybe this 2012 I'll going to a boarding school.yeah my dreams is nearly come true.Aku mintak KISAS but I don't think I'll get the offer so I asked my mum nak pergi FARIS PETRA or MACHANG or whatever SBP/Sains school.Nak jugak and harap-2 dapat.About my PMR results hihi Alhamdullilah I got 8A 1B..Arab B and this make me really dissapointed.Arab tu mmg aku target A ;( But takpela rezeki setakat tu Allah nak kasi.Mama pon okey je.Aku tuntut Roxy bag from p su and guess what dia demam lepas tau aku mintak tu.haha sampai skrg still tak sembuh.Tak kira janji kena tunaikan.From mama plak aku mintak *secret*.



Kesian kan? But takpelah still sek lagi.May this 2012 bring me a lot of joy and happiness.Actually aku happy dgn kehidupan skrg.Bolehla.. :) ALMOST 90 % OF FAKE PEOPLE AKU DAH HALAU DRPD HIDUP AKU ! WELL ORANG BUAT JAHAT AKAN DIBALAS JUGAK KALAU KITA BERSABAR and Allah had revealed it.Alhamdullilah.

2012 plans? OOHHH byk sgt....me akn dapat tutututu...Excited much.Dah plan ngan m su maybe nak pergi Singapore so I should saving some money starting from now.



11.59 NOW..... !!!!!!!!! YEAH *CRICKET SOUNDS*

sambungan tadi....so tahun ni *its 12 am already :)* aku nak belajar sungguh-sungguh...and no main-main.Aku nak perangai aku bertambah baik,pelihara solat aku dengan lebih terjaga and semua org sayang aku and keluarga aku dimurahkan rezeki so aku bolehla beli ipad 3 nanti.Mama dah promised tadi ! So kla setakat ni je..huh setahun lebih 3 minit aku type entri ni letih tau titeww...sakit jari menaip..k bai.

2011 aku akan rindu kau sgt-2 ~!~ Tahun lepas byk sgt yg terjadi and tears was everywhere.....2010 lagi teruk kot..haha tapi takpe ah tahun 2011 aku byk pergi holiday ngan family aku...mama Beijing please !! Mama dah janji.k mencarut takkan kott sebab...tututuututu kan...haha tunggu 10 tahun akn dtg...Aku dah kawin kot time tu.amin.

dEAR FUTURE HUSBAND IS YOU'RE READING THIS !! ME NAK WEDDING KAT PARIS.K BAI ASSALAMUALAIKKUM 2012 BE NICE TO ME.muahhh no tears anymore perhaps ?InsyaAllah.




ALL PICTURES CREDIT TO TUMBLR.ME LOVE YOU A LOT TUMBLR MUAH.

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.