About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Tuesday, December 20, 2011

PMR OH PMR

Assalamualaikkum korang.Lamanya aku tak update blog sebab kemalasan menghantui.So hari ni jejari ni terlebih rajin terasa nak meng-hupdate blog yg tunggang langgang ni.Dengan header nye tak seimbang.Aku tgk blog aku ni pon rimas lah.Tapi InsyaAllah aku akan setting balik biar cecomey mungkin.Korang mesti dah tahu kan result PMR Khamis ni 22/12/11 bersamaan dgn lusa.Ya Allah aku berdebar gila.Aku terbayang mcm mana nanti reaksi aku lps balik rumah.Aku gembira ke sedih? Berdebar cuak gelisah resah gabra semua ada sekarang.But past is past and no one can repeat the time back.Aku cuma boleh berdoa agar Allah mendengar dan memakbulkan doa aku je sekarang.Like seriously aku takut sangat.Aku takut kecewakan mama and papa.Mama sanggup habiskan duit bwk pegi Langkawi lps aku habis exam PMR hari tu.Takkan aku nak balas semua pengorbanan mama pagi petang siang malam jadi pemandu tak rasmi aku dengan keputusan yg tak membanggakan.Mama dah banyak habiskan duit utk kelas tuisyen math arab kelas malam lagi then kursus motivasi duit beli buku duit minyak.Aku takut aku tak dapat balas pengorbanan mama dgn result yg akn aku dpt Khamis ni.Ramai org cakap 'alah,PMR je pon bukannya apa sgt'.Eh korang ni heartless ke apa? PMR walaupun tak sehebat dan sesusah SPM tapi tulah pencapaian yg boleh kita nilai stlh 3 thun ada kat alam sek men.Aku sejak masuk sek men tak pernah dapat straight A's and aku nak merasa lah jugak buat terakhir kali sebelum aku menjejakkan kaki ke upper form utk aku dpt 9A.Aku nak sgt.Kdg2 menyesal jugak sebelum PMR tu banyak jugak terleka.Tapi apa boleh buat.Exam pon dah sekarang ni aku cuma bertawakal pohon kat Allah supaya beri aku peluang menikmati bahagianya bila dapat 9A.Aku nak mama and papa gembira tgk result aku yg flying colours.Tu dah cukup membahagiakan aku..Aku tak dapat bayangkan kalau nama aku tak diumum dikalangan orang yg dpt 9A..mahunya meraung satu dewan.Ya Allah give me the strength.Kau golongkan lah aku di kalangan mereka yg berjaya mendapat 9A Khamis ni Ya Allah.Hanya kepada mu aku meminta dah memohon pertolongan.YA ALLAH AKU NAK SGT 9A 9A 9A 9A 9A 9A 9A 9A 9A.Kau makbulkanlah permintaan aku ni ya Allah.Nampaknya setakat ni je yg mampu aku tulis.Aku harap sgt korang dpt doakan kejayaan aku dan kawan-kawan aku.Thanks,Assalamualaikkum.

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.