About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Thursday, June 30, 2011

July is coming.

1st of July. PMR pon berapa hari je lagi . Am I ready to through it? Ya Allah give me the strength to face it. diriku masih berada di awang-awangan. Bangunkanlah aku.Sedarkanlah aku. Ya Allah berikanlah aku kejayaan seperti apa yang orang tuaku kehendaki. Berikanlah aku kejayaan 9A.
Maya,you can do it !!!!

**********************************************************************

kalau korang ada kawan.tapi kawan korang buat x endah bila dia jumpa org lain apa korang rasa?
kalau aku sememangnya akan berkecil hati dan mungkin akan marah jgak sbb aku bukan utk dipakai buang dan kalau aku tgh marah mmg usually aku akan menjauhkan diri dgn org itu seketika.tapi kan fikir lah jgak perasaan kwn korang.kalau kita xde kawan kita kawan ngan si A tapi bila kita jumpa si B kita pon kawan jela ngan si B tinggalkan si A sorang2..sama jela nasib kawan si A ngan kawan si B.si A tu mungkin boleh sabar tapi kawan si B ni mcm mana plak.

**xde kaitan dgn yg hidup atau yg mati.

1 comment:

  1. Kawan boleh jadi sangat berharga.. boleh jadi sangat berbahaya.. hmm pandai2 lah cari kawan.
    Nice blog! follow u! follow me back k. TQ!

    ReplyDelete

Baca je?ala..komen la sikit.