About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Thursday, March 31, 2011

Thanks Mum.

Hari air mata bagiku.
terlalu byk air mata yg tumpah kerna hal itu.
rasabodohsgtsgt!!
mmg aku x dpt tanggung problems ni.berat sgt sgt!
sbb tu kalau boleh aq nx lupakan hal ni cepat2! aq malas dah nx fikir.
psl hal ni aku x dpt tumpukan perhatian time cikgu m'gajar.

terlalu byk perkara yg berlaku !
ya Allah...aku akui kesalahanku dan aku nx minx maaf sgt sgt kalau aq ad buat silap ngan korang!
mungkin ia tidak disengajakan.
tapi mmg saya x suke ad musuh ! semua org kawan saya. tapi kalau perkara camni terjadi..x taula nx ckp apa..
rasa mcm tawar hati sgt2.!!

dan tq mama sbb sudi mendengar dan pinjamkan bahu mama utk wa serta hiburkan hati wa ary ni.
sayang mama sgt.

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.