About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Thursday, August 11, 2011

Jika Esok.

hating you is the only way I won't get hurt

I read those messages and sudden my tears drop.

Pretending to be happy when you're in pain, is just an example of how strong you are as a person.

Dear someone,forgive me.I don't know why i being like this.I've try to rid this feeling and I was happy that you're change.I'm sorry but I had to hate you bcoz I don't want being hurted anymore.Plus,you're different now.You're not someone that I knew about 2 years agoo.You're getting nicer.Silent is the best solution for me and you.No more talks and chats.Happy always with ur life:)

***************************************************************************************

Dear Allah,I hope you'll forgive all my sins.I know I'm not a good muslimah.

Jika esok aku tiada lagi
Jika esok aku sudah tidak bernafas
Jika hari ini hari terakhir aku menatap wajah ibuku
Kau matikanlah aku dalam iman.
Kau berikanlah aku kemudahan untuk melalui fasa baru iaitu tempat perhimpunan sekalian makhluk.

Jika esok malaikat pencabut nyawa dtg kpdku.
Aku bermohon dicabutkan nyawaku ketika aku sedang bersujud pd-MU
ketika aku sedang menangis akan dosadosa ku.
Limpahkanlah kurniaan kpd ku.

Ya Allah,terangilah kuburku dengan cahaya keimananku.
Mantapkanlah keimananku sebelum ajal menjemputku.

Aku hambamu yang selalu alpa
Yang selalu leka dengan kemewahan duniawi
Yang selalu tidak sedar akan adanya dunia ukhrawi.

****************************************************************************************

Jika esok aku pergi,
mama jaga diri elokelok
maafkan dosadosa wa.

Jika esok aku pergi,
Ingin ku katakan padanya
sesuatu yang terselit di hati
Namun biarlah ia menjadi rahsia.
Biarlah aku meluahkan isi hatiku kpd ALLAH.
kerna Dia lah yang selalu mendengar keluhanku
kesedihanku,kegembiraanku.

Sahabat,jika aku pergi esok
Doakan aku
Andai terguris hati maafkanlah aku
Aku hanya insan biasa
Yang tidak lekang melakukan kesalahan.
Maafkanlah diriku.
Kalian penghibur hati di kala duka kpdku.

Memori kita bersama merupakan kenangan terindah:)
Maaf andai sesiapa pernah terguris kerna mungkin ia bukan niat dihati ini.











No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.