About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Friday, April 8, 2011

Kesibukan Melanda..OHOH!

Sebelum itu,
        -ASSALAMUALAIKKUM-

cop..bukan bajet alim ok?please don't misunderstanding.
 ok..now semua budak form 3 seluruh smka melor , Kelantan , Malaysia sedang sibuk menyiapkan kerja kursus yang ntah apapa bagi subject SEJARAH,GEOGRAFI dan yang paling aku tak suka KH.

KH tau tak kena buat apa menjahit & bertukang kayu..FUHH benda paling aku x minat benci !!sej & geo tu ok la lagi...sej yg paling best..walaupun agak leceh.:p

BOT aku & mama masing2 berebut printer yg satu tu...kalau psl laptop no hal sbb kat umah aku ni ad 4 yg x terguna. Mama pulak asyik membebel ckp jgn guna dakwat byk2. sibuk nx buat assignment dia..HAHA !
xbaik.xbaik.

and know uolss nx tau (bajet gedik sikit) aku tgh practice utk Senyum sokmo !! HAHA..
ad la sebab2 tertentu..seriously bukannya aq sombong. cuma aku nx buang habit aq yg tah pape masa f2 dulu.

aku cuma nx lebih SERIUS & FOKUS..xmo dah main2.exam besar pon dah dekat kan?
so kalau aq rasa xde benda penting yg nx diperihalkan..aq better senyap..
kan senyap itu lebih baik drpd mulut potpet...dosa pown kurang.=)
okla malas nx tulis lebihlebih kang jadi isu lain plak. chow ! nx siapkan kerja kursus ni then baca buku.
exam penggal tahun nx dekat dah....wish me had a great result.=)

exam yg ary tu teramat la down markahnya...and nx tau tak this Thursday ad perjumpaan ibu bapak dgn guru2..kempis perut aku mendengarnyaa...markah dahla mcm apa.!memalukan parents aku je.
LOL.

Sekian,Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.