About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Wednesday, March 9, 2011

Happy first Month

-ASSALAMUALAIKKUM-

cepatnya masa berlalu.
sedar x sedar.
belog ni sebulan da kat alam maya.(my name)
hahaXD!!
n selama sebulan belog aq bertapak aq da ad 50 follower.
-prestasi yg amat membanggakan-
belog aq yg lama pon x penah nx capai takat 30 follower walaupun nx dekat setahun.
yelah masa tu baru berliar-liar ngn dunia blogging ni.
kalau nx kira2 da nx dekat setahun aku jadi blogger.

****************************************************
copp..ok.I know the exam is not done yet.
tomorrow is da last paper.
arabic paper!!!


wondering what type of question will it be?
now,tgh sibuk nak hafal tasrif fi'il.
still x superb lagi la.urghh!!
tula.masa form 1 main2.
Arab yg tang tang bahasa syurga tu pon still terkial-kial.

*****************************************************

ok.exam yg lepas2.
biasala if dah nama exam.mesti ad susah n senang as ABC.
tapi yg paling aku sakit hati+terkilan+kecewa.
BAHASA MELAYU.
payah nx pengsan
terkial-kial aku ni nx buat karangan,ringkasan.
ya Allah!!ques. dia mcm utk kasi budak U-.
tak taula dpt A or tidakkkk !!!
hopefully,ad chance nx dpt A.
drpd sek ren sampaila form 3 ni.
BM x pernah dpt B.
n kalau aku terdapat markah B tersebut pastinya x payah nx soal lagi
mak aku mesti membebel..T___T
maklumla.cikgu BM tegar kan.
dahla time dia tgk kertas BM sambil aku ni potpet ckp susah.
mama ckp senang je.aku ni yg x fhm soalan + koya je sokmo.
ha..AMBEK kau Maya.:P

****************************************

and i think the easiest subject utk 1st exam ni adla..
ENGLISH.
yeah !! i love english damn much,
senang+kacang.harap2 dpt A.
amin..

****************************************

0k.so far ni je yg aku nx bebelkan.
Hopefully arabic's paper for tomorrow.
Aq boleh jawab.
^kalau nx tunggu aq ckp 'hrp2 paper arab esk senang'.lambat lagi...^
[sebab arab x kan senang bagiku setakat ni.esok lusa mungkinla.]

-SEKIAN-

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.