About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Wednesday, March 30, 2011

............

Ya Allah..!
Terlalu byk perkara yg berlaku sampai kan aku rasa x dpt lagi aq tanggung.
Ya Allah!! bantulah hambamu ini.
kami hampir putuskan persahabatan kami yg baru terjalin baru beberapa bulan.
xde apa yg boleh aku ungkapkan,hanya perasaan yg remuk berkecai.
semoga ukhuwah yg terjalin ini akan berkekalan walaupun ditimpa dugaan sebesar mana pown.Amin.
saya terlalu sayangkan awk2 sume sampai nafas terakhir saya.
tolonglah jgn ckp lagi psl ni...jgn lagi ad diantara kita yg menyalahkan diri masing2.
ini semua hanya dugaan drpd Allah.
aq x tau apa akn jadi kat aq kalau korang .sume2 xde.korang memainkan peranan penting dlm hidup aq.

dan kepada sesiapa..maafkanlah saya dan sahabat2 sya kalau ad buat pihak2 awk terguris hati.
kami hanya insan biasa yang x lekang drpd membuat kesilapan dlm mengatur corak langkah kehidupan ini.


No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.