About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Thursday, February 17, 2011

Cuti Oh Cuti..

i hate holidays...mesti korang pelik kan?
tapi mmg aku benci holidays..buang masa tau!!
time cuti mmg aku xde keje lain..on9 fb je 48 jam.stress kan??!
homwuk??herm..5 jam sebelum nx bukak sek. tu baru la aku menggelabah nx buat..(tu time xde mood nx buat homwuk je)
tapi..mmg alwayz nya..aku xde sgt homwuk sbb aku da awl2 siapkan kat sek. seriously cuti mmg bosan tahap gaban!
lagi pown..aku kan xde adik pompuan..so kat umah ckp jela ngan dinding!!!n xharapkan aq berbual dgn adik2 ku yg hero tu...jgn harap la..
plus,dorang bukan layan aq pown....dok cbuk dgn ps2 n gameboy dorang tu..
aku ni bukannya type suka main game!!i'm not that type of girl key..
nasib baikla aq ad laptop sendiri..mengadu kasih dgn lappy ni jela..dia yg fhm aku(mcm org gila kanz)
kalau time cuti aku akn on 2 laptop..laptop besar aku ni ngan netbook satu lagi tu...kdg2 mak aku membebel jgak..mengalah kan professor ad 2 laptop..dah nx buat camne..mama jgak yg beli!!haha.
lagipon nx hrpkan aku berbual ngn mama ak aku pon NO.NO.NO
mak aku pown cbuk dgn laptop dia..tambah2 lagi time cuti gni..keje dia siapkan assignment je(mak aq mmg rajin..muda pown sambung blaja lagi)
fyi..kepada yg ada adik/kakak girl tu hargaila mereka...borink tau jadi ank perempuan tunggul mc aku ni..
hari2 menghadap laptop..nx hrpkan main kat luar jumpa rakan2 sebaya mcm aq yg lain(jiran2 la tu)
jgn harapla...seriously..aku mmg mmilih kawan,
erm..setakat tu jla..penat da aku nx tulis..biarkan trgantung di ctu..babai.

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.