About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Sunday, February 20, 2011

About Me

Suddenly je nx buat entry cam gni.okla.jom kita start sesi kenal mengenal.

My name is MAYA NAJWA MARDHATI BT KHUSNIZAIM.
I'm 14 years 7 months.(muda lagi key)
Aku dilahirkan di Bumi Allah,Semenanjung Malaysia.
Hobi aku surf internet.
aku suka memasak jgak..sbb bagi aku memasak menggunakan semua deria.
perangai aq plak??
aq admit mmg aq ank yg MANJA.
yela aq sorang je perempuan dlm siblings aku..mana la x manja..
lagipown mama aq Alhamdullilah selalu turut kemahuan aq.

My Mum's sporting.I <3 her.
Aq bukan budak girly apatah lagi the gedikss
ckp pasal gedik...i hate gediks girls or boys..
apa korang igt boys x gedik ker?:P

SHOPPING jgak kegemaranku..haha!!aq ni boros la jgak..

FFND??
i <3 masakan kampung..tau x masakan kampung ni kan..memberi satu kepuasan bila kita makan.
aq igt lagi dulu kalau mak aq msk makanan kg mmg muka monyok jee..
haha!! pas2 mesti aq n papa merajuk..sbb kitaorg selera sama.
drinks plak?aq suka minum sky juice,apple n freshorange juice.
jom..kita minum!!

My Papa anggota airforce..tugas dia sama mcm pilot..alwayz be in the heli-.
n aku suka sgt bila papa pegi overseas bwk balik junk foods mcm2,chocolates n yg plg penting perfumes..haha
x silap aq dulu kwn papa aq pegi Australia(rasa-rasanya) n bwk balik kat kami perfumes berdozen2.
but..umur papa x panjang..
Allah lebih sayang papa.

my family penah stayed kat pahang,kuching n kl.
n now in kelantan..
really aq x bape suka kelantanese..x tau nape.
setiap org mestila ad benda dislike.:
aku x suka cat...grr~menggelikan..semut pown aq x leh(pelik kan)
n 1 more aku x suka PENYIBOK..!!
kebanyakan org kelantan ni penyibuk..suka interfere hal org..tu yg aku x suka sgt2..

the best skul in my life is Sk TUDM Subang..i <3 dis school.
lots of memories here..all things are here.happy n sad moments.

fyi,aku x suka sgt jajan,n aq x minum air gas,kopi..
so,dont ever try to give me those..mmg aq x kan ambik!!

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.