About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Thursday, March 17, 2011

Faker !!

seriously aq benci benci giler giler ngan fakers!!!
kdg2 kan ad org dia sedap je dok mengata kat kita..
ingat semua yg dia buat tu betul.
pdhal HAPRAK !!! jgn igt aq ni bodohla.
aq tgk ko pown da tau perangai ko camne,
woii!! kau x kenal lagi mulut jahat aq camne,ko jgn bila mulut jahat aku da berkata-kata.
mmg kena kau !!! aku mmg dah lama geram ngan kau bukan setakat kau tapi kaum kerabat kau yg tah pape tu pown aku nx lempang,
aku mmg dah geram da ni..bwk bertaubat la woi..
manusia ni bila2 masa je Allah boleh cabut nyawa.
huh !!! bencinya akuuuuuuuu.
pergi blah la kau !!

2 comments:

  1. hihi..marah manusia yg suka sgt bangga diri..terlalu geram sgt.

    ReplyDelete

Baca je?ala..komen la sikit.