About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Friday, February 11, 2011

Oh My Ally Iskandar,,how dare u!!!

oh my sweetheart mengapa kau tidak menunggu ku lagi 5 tahun...kini kau pergi bersama dia...
hancur,remuk,patah hatiku!!!
(apsal la hensem sgt mamat ni)

urghh~pagi da kena serangan jantung bila aq dpt berita jejaka idaman ni da bertunang...mengapa?mengapa?
melepas aq...ish!!!!mau berkabung aku 40 hari 40 malam..tapi x pela..buang masa aku jer!!!wadaheck.
(nilah wanita yg sudah merampas Ally dariku,gurau jer)

dgr2 nama tunang Ally ni Aishah Zainal, naib juara gadis melayu musim 1..(huh!!xleh lawan ngan aku,aku ni juara gadis melayu terakhir yg xde musim)haha.
xpela..Insyaallah aku boleh menerima ketentuan ni..
lagipun ada sorang lagi jejaka malaya yg solo..iaitu..jeng jeng jeng
(grr)
so camne??mungkin lagi bagus kott..sejuk hati mak aku dpt menantu gni..tapi kalau 5 thun lagi..alamatnya berjanggut dahla dia nx tunggu aku..alahai siannya..haha

p/s::apsal ngan aq hari ni...dok ckp psl jodoh plak..haha..




No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.