About myself

My photo
Don't mess up with me.SPM victim 2013.Life is torturing.

Pembaca Setia :)

My Blog

Daisypath Vacation tickers

Duit Tabung.

Monday, February 14, 2011

nowihateu

grr~tah sbb pe tiba2 aku menyampah giler ngan dia...Ya Allah!!tuhan je tau perasaan aku.
mmgla aku x tau motif sebenar dia..n wat da dream aku nx ambik tau...
semakin hari semakin ku menyampah sama kamoo.
grr~anis!!!!hate dis feelim.
tapi really,hrp2 bukan dia bukan slh satu punca yg aq risaukan selama ni..(cehh!!risau ke?)
tapi seriously aq x suka x suka la kawan cam2..
kalau betul la dia tu sama mcm yg kuanggap skunk..:p
tapi sebenarnya xmoo benci membenci oram...Oh dis feeling..please get rid u!!!!
n hrp2 semuanya cepat selesai n jadi cam dulu balik la..
ni tidak sampai kan aku n anis naik risau..
                                                       
The broken seem to find me,

One out of a crowd of thousands.

Asking for attention and inspiration,

Begging for advice.

In my heart I know I'll never give them,
What they really need.

Because I'm just as broken inside as they are.
More than I'll ever admit.

You’ll never know it...

And I'll never tell.
The only thing that’s different between me & them 
is.......

I've perfected the smile that hides my tears.


p/s::kalau aq jadi dia ni yg akn ku ucapkan.
dan juga kepada rakan2 ku yg baca entry x yah cbuk2 tanya aq sape org ni esok tulat lusa..sbb korang x kenal pown..

No comments:

Post a Comment

Baca je?ala..komen la sikit.